nuff

Saturday, December 1, 2012

Update Blog First Time For 2012

Assalamualaikum w.b.t

Lama sungguh saya tak update blog ni.. rasa bersalah pon ada kerana tidak menggunakan medium yang ada ini untuk menyampaikan sesuatu. blog juga bagi saya merupakan satu medium yang agak berkesan untuk menyampaikan maklumat kpd manusia zaman kini.

tak banyak yang saya nak celotehkan hari ini. cukuplah sekadar membugarkan semangat saya utk kembali menulis di laman blog saya ni. buka blog selepas setahun meninggalkannya bagi saya melahirkan perasaan macam perasaan org yang pulang ke kampung halaman. Gembira, hiba, pilu... mcm2 la. hmm

Saya sebenarnya sedang membuat beberapa siri rakaman di soundclouds yang mana saya rasa ianya suatu hobi saya dan saya akan menggunakan medium ini juga utk berkongsi ilmu tarannum saya yang saya peroleh ketika menuntut bersama Dato; Hajjah Rogayah Sulong... InsyaAllah nantikan tarannumnya. jika tak byk dpt la sedikit sya berkongsi...

Walaubagaimanapun setakat ini rakaman soundclouds sya baru ada a few sahaja.. boleh la test2 hilangkan kebosanan... saya share linknya.. kalau sudi follow pon ok ja. saya mmg suka lagu2 Islamik yg berunsur ketuhanan... Bila nyanyi rasa ada ruhnya!!! kalau sudi bole follow soundclouds sya...

Lagu: Maharku Untukmu
http://soundcloud.com/hafiz-shazelan/maharku-untukmu-cover

Lagu: Muhasabah Cinta
http://soundcloud.com/hafiz-shazelan/muhasabah-cinta-1

Surah an Naba
http://soundcloud.com/hafiz-shazelan/surah-an-naba


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails